Ansøgning

Fondens bestyrelse afholder minimum 4 årlige møder, hvor indkomne ansøgninger behandles. Ansøgninger kan indsendes løbende, men vil først blive behandlet på det næstkommende møde. Der afholdes normalt møder i februar, maj, august og november. Herudover afholdes der møder efter behov.

Uddelingerne sker i henhold til bestyrelsens vurdering og der gives ingen begrundelse for tildeling eller afslag på ansøgning. Alle udbetalte beløb indberettes til SKAT og ansøgningen skal påføres cpr-nummer eller cvr-nummer, samt bankoplysninger.

Der skal medsendes relevant dokumentation til brug for vurdering af støtten. 

Indsendelse

Ansøgninger kan sendes på mail@ab-velgfond.dk eller per brev til:

Anders Brøndums Velgørende Fond
Søndersøparken 17B, 2., 3.
8800 Viborg 

Der vedlægges relevante bilag.

I tilfælde af, at ansøgningen omfatter helbredsoplysninger, skal nedenstående samtykkeerklæring udfyldes og underskrives. Samtykkeerklæringen skal indsendes sammen med ansøgningen. Såfremt samtykkeerklæringen ikke medsendes vil ansøgningen blive slettet og der vil skulle ansøges på ny.